Για Εμάς

Η φωτογραφία μου
Αυτο το χώμα απο παλιά κλέφτικα μου σφυρίζει, με τραβάει για να με κάνει ενα φθηνό μικροαστό. Κι αυτη η σημαία στο νού μου,ποτε δεν ανεμίζει, γιατι σέρνω μέσα μου κατι το ανθελληνικό...

Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Θέλω να μου χαρίσεις κάτι...

-Θέλω να μου χαρίσεις κάτι.
-Ό,τι θέλεις.
-Ό,τι, ό,τι θέλω, τ'ορκίζεσαι;
-Στ'ορκίζομαι.
-Θέλω,... θέλω κάτι που δεν υπάρχει πουθενά.
-Να το φτιάξουμε.
-Με τι;
-Με τι θέλεις;
-Δεν ξέρω.
-Να το φτιάξουμε με ξύλο καρυδιάς και χρυσά καρφιά
-Όχι, όχι δεν είναι έτσι.
-Να το φτιάξουμε με πούπουλα και ψίχουλα με σταγόνες και γαργαλήματα και να του βάλουμε ένα κλειδί να το κουρδίζεις. 
-Όχι όχι , δεν θέλω κλειδί.
-Γιατί;
-Μορεί να το χάσω.
-Θα στο κρεμάσω στο λαιμό
-Μπορεί να χαθώ και γω
-Θα έρθω να σε βρω
-Κι αν δεν μπορέσεις να με βρεις;
-Θα μπορέσω
-Κι αν είναι σκοτάδι;
-Θ'ανάψω κερί
-Κι αν λιώσει το κερί;
-Ως τότε θα σ'έχω βρει.
-Κι αν όχι;
-Θα ψάχνω ώσπου να σε βρω
-Πόσο θα ψάχνεις;
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
-Τι θα πει για πάντα;
-ότι Σ'ΑΓΑΠΩ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου